Rólunk írták...

„Praktikus, mert időt és helyet (dossziék, papírok használata) takarítunk meg. Kezelése egyszerű, könnyen elsajátítható. A lekérdezések több adatra, jelentésadásra adnak lehetőséget néhány kattintás ellenében.”

Hamvasné Nagy Mária
Rákosmente - Budapest

„Könnyen átlátható a program és gyorsan elsajátítható a használata. Sokkal egyszerűbb a nyilvántartás vezetése, illetve nagyon hasznosnak tartom, hogy havonta egyszer, a havi adatok összesítése után pillanatok alatt jutunk olyan adatokhoz, melyek segítségével a kollégákkal értékelni tudjuk az adott havi munkánkat (általánosságban, gondozónként, gondozottanként).”

Németh Kornélia
AGAPE Alapítvány - Göd

"Az adminisztrációs programot már második éve használom. Nagyon meg vagyok vele elégedve, nagyban megkönnyíti a munkámat. A program által az ellenőrzéseken, illetve a jelentések leadásakor mindig precíz, átlátható, összeszedett munkát tudok bemutatni, elküldeni. Az adminisztrálás ideje a töredékére csökkent, nem kell számolni hiszen a program mindent elvégez helyettem, így ezáltal a hibalehetőség is lecsökken. Amit a legfontosabbnak tartok, hogy az ellátottakra sokkal több idő jut a munkám során."

Éles Róza
Lelkierő Egyesület - Debrecen

"2009. évben került sor az intézményben dolgozók számára a mindennapos munkájuk megkönnyítésére. A közel két éve használt elektronikus rendszer a Magyar Államkincstár, Foglalkoztatási és Szociális Hivatal ellenőrzési szempontjának maximálisan megfelelt. A rendszer tartalmazza mindazon adatokat, mely az adott szolgáltatásra kötelező, valamint a negyedéves, féléves és éves beszámolókat is elkészíti. A rendszer használata segítséget nyújt ahhoz, hogy magasabb színvonalú, hatékonyabb szakmai munkát tudjanak végezni a szociális területen dolgozók."

Szilágyiné Szombati Judit
Balmazújvárosi Kistérség
Humán Szolgáltató Központ


Házi segítségnyújtás

ELEKTRONIKUS DOKUMENTÁCIÓS RENDSZERE

Letöltés | Tájékoztató | Képernyőképek

A rendszer feladata a házi segítségnyújtásban és étkeztetésben részesülő ellátottak adatainak, eseményeinek adminisztrálása, a szükséges információk bevitelét követően azok megfelelő tárolása, majd a pénzügyi elszámolások és az elvárt adatszolgáltatások teljesítése.

 

Főbb funkciók

  • Gondozottak személyes adatainak, gondozási szükségletüknek, jövedelmüknek és szolgáltatási díjaiknak tárolása, kezelése

  • Gondozási tevékenységek részletes adminisztrálása

  • Étkeztetések rögzítési lehetősége, akár rendszeres és nem rendszeres étkezőkkel

 

Kimutatások, adatszolgáltatások készítése

  • Térítési díjak pontos számítása az egyéni jövedelemkorlátok figyelembe vételével, díjszámítási részletező nyomtatásával, valamint szükség esetén számla készítési lehetőséggel

  • Gondozási idők tetszőleges szempont szerinti összesítési lehetősége, látogatás-számok kiszámítása

  • Igénybevételi napló készítése

  • Étkeztetések listázása tetszőleges szempont és bontás szerint, napi/heti/havi kimutatások

  • Tetszőleges szempont szerinti lekérdezési és gyűjtési lehetőség, akár képernyőre, nyomtatóra vagy Excel táblázatba

További információ

Szombati Judit: (30) 336-5714
Kunkliné Éder Erzsébet: (70) 611-3004
Szabó Gábor: (20) 370-1796

Letöltés

Kattintson ide a DEMÓ verzió letöltéséhez: Letöltés

(A demó telepítéséhez futtatni kell a fenti telepítő állományt. A telepítést követően a számítógép asztalán
jelenik meg a program indítására szolgáló ikon. A DEMÓ-ban a belépéshez nem szükséges jelszó.)