Rólunk írták...

„Praktikus, mert időt és helyet (dossziék, papírok használata) takarítunk meg. Kezelése egyszerű, könnyen elsajátítható. A lekérdezések több adatra, jelentésadásra adnak lehetőséget néhány kattintás ellenében.”

Hamvasné Nagy Mária
Rákosmente - Budapest

„Könnyen átlátható a program és gyorsan elsajátítható a használata. Sokkal egyszerűbb a nyilvántartás vezetése, illetve nagyon hasznosnak tartom, hogy havonta egyszer, a havi adatok összesítése után pillanatok alatt jutunk olyan adatokhoz, melyek segítségével a kollégákkal értékelni tudjuk az adott havi munkánkat (általánosságban, gondozónként, gondozottanként).”

Németh Kornélia
AGAPE Alapítvány - Göd

"Az adminisztrációs programot már második éve használom. Nagyon meg vagyok vele elégedve, nagyban megkönnyíti a munkámat. A program által az ellenőrzéseken, illetve a jelentések leadásakor mindig precíz, átlátható, összeszedett munkát tudok bemutatni, elküldeni. Az adminisztrálás ideje a töredékére csökkent, nem kell számolni hiszen a program mindent elvégez helyettem, így ezáltal a hibalehetőség is lecsökken. Amit a legfontosabbnak tartok, hogy az ellátottakra sokkal több idő jut a munkám során."

Éles Róza
Lelkierő Egyesület - Debrecen

"2009. évben került sor az intézményben dolgozók számára a mindennapos munkájuk megkönnyítésére. A közel két éve használt elektronikus rendszer a Magyar Államkincstár, Foglalkoztatási és Szociális Hivatal ellenőrzési szempontjának maximálisan megfelelt. A rendszer tartalmazza mindazon adatokat, mely az adott szolgáltatásra kötelező, valamint a negyedéves, féléves és éves beszámolókat is elkészíti. A rendszer használata segítséget nyújt ahhoz, hogy magasabb színvonalú, hatékonyabb szakmai munkát tudjanak végezni a szociális területen dolgozók."

Szilágyiné Szombati Judit
Balmazújvárosi Kistérség
Humán Szolgáltató Központ


Támogató Szolgálatok

ELEKTRONIKUS DOKUMENTÁCIÓS RENDSZERE

Letöltés | Tájékoztató | Képernyőképek

 

A rendszer feladata a támogató szolgálatok adminisztrációs feladatainak ellátása, a szükséges adatszolgáltatások teljesítése, továbbá a térítési díjak kiszámítása és az elszámolások elkészítése.

A rendszer által kezelt adatok

  • Ellátottak személyes adatainak részletes tárolása

  • Fogyatékosság és szociálisan rászorultság szerinti kezelés

  • A támogató szolgálat alkalmazottainak, járműveinek, szolgáltatásainak valamint szolgáltatási díjainak nyilvántartása

  • Az ellátottakra fordított személyi segítési idők részletes tárolása

  • A szállítási tevékenységek rögzítése az ellátotthoz köthető, az intézményi és az egyéb futott km-ek szerint

Kimutatások, adatszolgáltatások készítése

  • Tényleges feladatmutató számítása és részletes kimutatása

  • Negyedéves és éves adatszolgáltatások automatikus elkészítése

  • Munkaidő és jármű kihasználtsági mutató számítása

  • Személyi segítésre fordított idők, személyi szállítások, feladatmutatók, esetszámok, létszámadatok tetszőleges időszakra vonatkozó összesítése, igény szerinti bontásban megjelenítve (ellátottanként, havi, negyedéves és sok más szempont alapján gyűjtve)

  • Térítési díjak kiszámítása, az elszámolt és még elszámolatlan összegek külön kezelése, szükség esetén automatikusan számla is készíttethető a rendszerrel

 

További információ

Szilágyiné Szombati Judit: (30) 336-5714
Darabosné Bíró Virág: (70) 316-5426
Szabó Gábor: (20) 370-1796

Letöltés

Kattintson ide a DEMÓ verzió letöltéséhez: Letöltés

(A demó telepítéséhez futtatni kell a fenti telepítő állományt. A telepítést követően a számítógép asztalán
jelenik meg a program indítására szolgáló ikon. A DEMÓ-ban a belépéshez nem szükséges jelszó.)